نظریه های یادگیری در روانشناسی

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
تعريف آموزش :
-          آموزش از پيش تعيين شده است
-          به منظور يادگيري بين دانش آموز و معلم صورت مي گيرد
-          همراه با كنش متقابل است
-          آموزش ابزاري براي يادگيري است
-          آموزش بعد بيروني دارد در حاليكه يادگيري جنبه دروني دارد
-          آموزش ممكن است به يادگيري نينجامدحافظه چیست؟
-          حافظه با يادگيري فرق دارد
-          حافظه عبارتست از ثبت نسبتا پايداري كه زيربناي يادگيري است
-          حافظه شامل پردازشهاي مختلفي است كه در زمان معيني ثبت مي شود
-          از نظر رفتار گرايان حافظه همان يادگيري است
-      از نظر روانشناسان شناختي ، حافظه با يادگيري فرق دارد چون متأثر از عوامل پردازشي است
تعریف رشد:
-          رشد تغييراتي پيوسته و منظم است كه در نتيجه گذشت زمان بوجود مي آيد.
-          رشد و يادگيري تأثير متقابل دارند
-          رشد زمينه يادگيري را فراهم مي كند و يادگيري هم منجر به رشد بهتري مي شود
-          يادگيري به تمرين وابسته است در حاليكه در رشد يا تأثير يادگيري وجود ندارد و يا تأثير آن كند است.
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 7600 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 171

حجم فایل:722 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: